czwartek, 24 stycznia 2013

Szalejemy w radiowęźle

Cześć! xD

W szkole całkiem spoko. Na pierwszych lekcjach (dwóch rysunkach) byłyśmy tylko w 6osób. Monotypie bardzo spodobały się pani Krysi xD a mnie wkurzają już powoli te lekcje - od miesiąca wałkujemy jedno i to samo:
"Kto nam przypomni co to jest grafika? , Ewelina? no proszę" i tak co lekcję! no ja pierniczę czy tylko ja jestem jedna jedyna w tej klasie! Po feriach ma być sprawdzian z tego dziadostwa. Na historii brała do odpowiedzi - wszystkie pytane dostały 1 no to kogo innego ona mogła wziąć jak nie mnie! no ale na całe szczęście coś pamiętałam i dostałam te +3 <niezadowolony>

Na chemii oddawała sprawdziany, i zrobiła nam zaległy test xD Po prostu super! Na PO byliśmy na próbie, a przed polskim na którym kończyliśmy film przesiedziałam z dziewczynami w radiowęźle. Przebieranie i tańce czy może być coś lepszego? Monika w stylu "Aludki z Rodziny zastępczej" xD

Nie mieliśmy dwóch organizacji ! więc dwie godziny wcześniej w domu, ahhh!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz