sobota, 12 stycznia 2013

Zacięta bitwa o 3BiT'a

Hej

Jak Wam mija weekend? Bo mi wyśmienicie - wreszcie po ciężkim tygodniu miałam okazję się wyspać. Później rodzice pojechali na zakupy to ogarnęłam troszku, nie obyło się bez tańczenia! ♥ Wkręciła się fajna nutka, dodam ją niżej katowałam ją w kółko. Wykąpałam si, zjadłam i przyjechał Misiek "Zii zii zimno!" Już drugi raz robił za mojego fryzjera, wyprostował mi włosy, chociaż nie do końca mu to wyszło, ale coraz lepiej! Zaczęliśmy robić lekcje, akcja z czapką i moją mama najlepsza hahaha

M: A co jemu tak zimno?
E: Eee niee bo on ma tam słuchawki i żeby mu niewypadły
M: hahaha

Później była wojna o batony, zajumał mi orzechowego! i kurna zadowolony, ale się tak łatwo nie dałam i mi oddał <cwaniak> Stwierdziliśmy, że lekcje dokończymy później i włączyliśmy jakieś filmy "Akademia policyjną" i "Martwy krzyk" czy jakoś tak.

Byliśmy też z Pongiem na krótkim spacerku, bo zimno! po powrocie kolejna herbatka i "Kuchenne rewolucje" tylko tym razem te w telewizji.

"Daj powiem Ci coś" nie! bo mnie ugryziesz w ucho xD


13 komentarzy:

  1. hahaha Kozacko było dzisiaj Kochanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Cię i Tesknie za Tb Kochanie

    Michał ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. prosimy o jakieś notki

    OdpowiedzUsuń
  4. a po co wam kolejne notki moze Ewel nie chce

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne masz kozaki tak wogóle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty anonimowy znów zaczynasz jak ostatnio ?

      Usuń
    2. co zaczynam?

      Usuń
    3. no swoje gadki i skad wiesz jakie Ewel ma kozaki i gdzie ja widziałes lub nas ?

      Usuń
  6. i kabla nie dostaniesz Kochanie bo jest u mnie

    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbym nie wiedziała :D
      a u mnie jest pasek, hahaha

      Usuń