sobota, 12 stycznia 2013

Zacięta bitwa o 3BiT'a

Hej

Jak Wam mija weekend? Bo mi wyśmienicie - wreszcie po ciężkim tygodniu miałam okazję się wyspać. Później rodzice pojechali na zakupy to ogarnęłam troszku, nie obyło się bez tańczenia! ♥ Wkręciła się fajna nutka, dodam ją niżej katowałam ją w kółko. Wykąpałam si, zjadłam i przyjechał Misiek "Zii zii zimno!" Już drugi raz robił za mojego fryzjera, wyprostował mi włosy, chociaż nie do końca mu to wyszło, ale coraz lepiej! Zaczęliśmy robić lekcje, akcja z czapką i moją mama najlepsza hahaha

M: A co jemu tak zimno?
E: Eee niee bo on ma tam słuchawki i żeby mu niewypadły
M: hahaha

Później była wojna o batony, zajumał mi orzechowego! i kurna zadowolony, ale się tak łatwo nie dałam i mi oddał <cwaniak> Stwierdziliśmy, że lekcje dokończymy później i włączyliśmy jakieś filmy "Akademia policyjną" i "Martwy krzyk" czy jakoś tak.

Byliśmy też z Pongiem na krótkim spacerku, bo zimno! po powrocie kolejna herbatka i "Kuchenne rewolucje" tylko tym razem te w telewizji.

"Daj powiem Ci coś" nie! bo mnie ugryziesz w ucho xD


13 komentarzy:

  1. hahaha Kozacko było dzisiaj Kochanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Cię i Tesknie za Tb Kochanie

    Michał ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. prosimy o jakieś notki

    OdpowiedzUsuń
  4. a po co wam kolejne notki moze Ewel nie chce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha wiesz, że chce tylko nie mam kabla! agrr

      Usuń
  5. ładne masz kozaki tak wogóle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty anonimowy znów zaczynasz jak ostatnio ?

      Usuń
    2. co zaczynam?

      Usuń
    3. no swoje gadki i skad wiesz jakie Ewel ma kozaki i gdzie ja widziałes lub nas ?

      Usuń
  6. i kabla nie dostaniesz Kochanie bo jest u mnie

    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbym nie wiedziała :D
      a u mnie jest pasek, hahaha

      Usuń