sobota, 2 lutego 2013

Po tygodniu ♥

Cześć! xD

Pierwszy tydzień ferii wolnymi krokami dobiega końca - mam nadzieję, że ten drugi będzie o wiele lepszy i bez żadnej zmiany planów!

Wstałam jakoś po 9 trochę potańcowałam, wzięłam się za ogarnianie wszystko ładnie pięknie aż tu nagle patrze na zegarek a tu przed 12. Masakra jak ten czas do obiadu szybko zleciał, wyszłam z Pongiem zjadłam obiad i poszłam się szybko kąpać. O 13 był już Misiek ♥ po długim i ciągnącym się tygodniu wyczekiwania wreszcie się widzieliśmy. Stęskniłam się cholernie, masakra! Akurat kończyłam prostować włosy wchodzę do pokoju - "Zamknij oczy!" ja się tak patrzę o co mu chodzi no ale dobra zamknęłam, otwieram a tu przede mną Raffaello ♥ Ja poważnie wczoraj myślałam, że Ty sobie żarty stroisz! xD

Nie mogliśmy się sobą nacieszyć przez dobre 30 minut, później włączyliśmy Harrego Pottera (czyt. Heniek Portier) Jak zwykle musiało się coś wydarzyć no ale to już normalka xD
*lekko stłuczona salaterka z cukierkami
* mało co nie przypaliłam Michałowi rzęs! ;o (ale to było niechcący)
* albo jak się wystraszyłam, wtedy co tak padłeś


Ale jestem zmęczona, najchętniej poszłabym spać! 

1 komentarz:

  1. Powtórzę Ci to po raz setny pasujecie do siebie cholernie ! :)

    D.

    OdpowiedzUsuń