czwartek, 21 lutego 2013

Postanowienie

Siemaneczko


Jakiś czas temu postanowiłam "zablokować" dostęp do bloga dla innych - może za jakiś czas go udostępnię na nowo. Blog jak na razie będzie dostępny tylko dla najbliższych mi osób, bo tylko do nich mam zaufanie.

W sumie to jest całkiem dobry pomysł teraz blog będzie taką formą pamiętnika do której po jakimś czasie będę mogła powrócić i powspominać.

Czemu to zrobiłam? a no mianowicie nie mam ochoty, żeby nieproszone osoby tu wchodziły i non stop wpierniczały się w nie swoje sprawy. Dla mnie i dla Michała zrobiło się to już uciążliwe. Najbardziej dobiją mnie już znajomi ze szkoły "Regina i Esmeralda" z początku było całkiem spoko - dopiero od niedawna zaczęły się takie jazdy. Nie znasz kogoś dobrze to go kurwa nie oceniaj! Nienawidzę dwulicowości u ludzi - podam kilka przykładów chociażby z gimnazjum. Są dwie koleżaneczki wszystko ładnie pięknie jak to one sobie ufają, wszystko sobie mówią. A tu nagle jakaś mała kłótnia i zaraz już każdy wie co jedna mówiła drugiej. Albo liżą komuś dupę jak tylko coś chcą, a później ostra wyjebka jakby się nie znali. Aż mi się przypomniało zachowanie Olki, która będąc z kimś była taka super fajna miła a później za ich plecami jechała po nich i to równo. No i po co tak robić? Brak słów

Kurna fajnie tak z siebie wyrzucić tu wszystko mając tą świadomość,że nikt obcy tego nie przeczyta. W sumie jak ja to mówię dobry monolog nie jest zły.

Będę tu mogła pisać wszystko co mi leży na duszy i sercu. I znów mi się przypomniała akcja z Olką "Ewel co to jest dusza?

Ahhh jak ja lubię tak sobie popisać o wszystkim i o niczym ! xD To jest moje życiowe powołanie!

1 komentarz:

  1. szczera prawda Kochanie i popieram to co napisałas wyżej :* ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń