środa, 4 lipca 2012

Festiwal Śniegu i Lodu ( 08.02.2012 )


Ahaha ja widze ,że mój Pawełszczak się tu zadomowił na dobre :D I kurnaa dodaje takie okropne zdjecia ! O__O noo ale cuż ja na to poradze taka już jego natura ♥ niech się Dziubasek nacieszy
A Przechodzac do tematu notki mam dla Was kilka ciekawostek

Jak wiecie u Nas ze śniegiem mamy do czynienia co roku chociaż no nie zawsze ;p , W Japonii te sprawy  mają się inaczej. Nie wszędzie można go zobaczyć, a jeśli już jest, to nie za długo. Od 1950 roku w Japonii odbywa się co roku w Sapporo Festiwal Śniegu i Lodu, którego głównym celem jest nie tylko pokazanie lodowych rzeźb, ale przede wszystkim wyłonienie najbardziej utalentowanego artysty. Zaczęło się to wszystko od kilku uczniów, którzy postawili w parku Ōdori 6 śnieżnych rzeźb. Upływające lata i wsparcie Japońskich Sił Samoobrony sprawiły, że festiwal zyskał międzynarodową sławę.
Odbywa się zwykle w drugim tygodniu lutego.Jest to największe wydarzenie tego typu w Japonii, które swoją wyjątkowością rok rocznie przyciąga około dwóch milionów osób z całego świata.
Podczas festiwalu śniegu odbywają się też koncerty, występy i wybory królowej śniegu.Myślę ,że to nie tylko dobra zabawa dla dzieci ,ale i także dla dorosłych !




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A Tu mam dla Was kilka tekstów z "zeszytów_ucznia":
1. Judym spuścił manto Dyziowi w karecie, bo mu się spocił 
2. Janko Muzykant był niedojedzony. 
3. Kain zamordował Nobla. 
4. Kości człowieka są połączone łokciami aż do kolan.
5. Jego matka, będąc małym chłopcem, spadła z drzewa.
6. U Żeromskiego ludzie dzielili zapałkę na czworo i też im się zapalała
7. Pod broń powołano całą młodzież od 16 do 60 lat.
8. Mumia to żona faraona
10. Często spotykamy Soplicę z "Pana Tadeusza" w sklepie monopolowym
10. I wtedy Jagienka wybiegła z domu i ruszyła z kopyta za Zbyszkiem.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



 Nom to dziękuję za uwagę ! :D Życzę miłych i spokojnych snów *chociaż w sumie to nie musza byc takie spokojne ]:->* Ja mam jutro na 8;40 wiec mam nadzieje ,że się wyspię ! ;D A rano musze sobie jeszcze poprzypominac z hist.sztuki . Trzymajcie za mnie kciuki . Ciumaskii i Branoc ...
PS. AdaŚko gnoju gdziekolwiek jestes wracaj do domu ! Wszyscy się o Ciebie martwią !A ja obiecuje ,że jak Tylko Cię dowre to Ci nóżki z dupci powyrywam ! Grabisz sobie oj grabisz 
Serdeczne pozdrowienia dla Pawełszczaka , Gruchy i Ali ♥

                         - EweluŚ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz