środa, 4 lipca 2012

FIFA 12


No tą gre to chyba zna każdy ;d można w nią grać na każdej konsoli, no ale ja gram na pc ;d nie będe opisywał co to za gra bo każdy chociaż raz w nią grał ;d nawet moja Ewelka ♥ 

Nigdy nie grałem w FIFE bo wolałem PES'a ale 12 kupiłem bo Zbiku mnie przekonał ;d ahh nie chce się chwalić ale na początku jak kupilismy to wygrywałem wszystkie mecze <skromny> i kurcze nie grałem Barca bo nigdy mi nimi nie szlo ;p wybierałem albo Milan albo Chelsea ;d a Ewelka grała z wujkiem i strzeliła sobie dwa samobóje Puyolem :D ahahaha ;d musimy kiedyś zagrać ;d a i chciałem się jeszcze pochwalić moją ostatnią grą z Wojtkiem ;d tylko ja potrafie przegrywać 4:0 ale jednak pozniej wygrac 4:5 :D a i jak ktoś chciałby zagrac to chętnie przyjmę każde wyzwanie ;d 


- Pawełszczak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz