wtorek, 3 lipca 2012

Poniedziałek Wtorek Środa (04.01.2012)


Pierwszy dzień po wolnym minął mi dosc szybko... Religia (marudzenie ksiedza) zadał Nam jakies referaty,żeby nam oceny podciagnac , Geo (oddał spr i te głupie zad ) Dostałam z tego i tego 3 . No ze spr rozumiem ,ale w tym zadaniu co było źle ? !! Się wkurzyłam z Gruchą . W gimnazjum geo z Pilczusiem wygladała zupełnie inaczej niż teraz z dyrkiem ; ( I też kurnaa gosciu zadał nam jakies durne referaty . Później fizyka (dynamiki Newtona) I zów religia ,bo nie mieliśmy majcy , gdyż nasz Pani musiała cos zalatwic ,ale ponoc w poniedizałek bedziemy mieli 2 ; ( . Później polski i dużoooo pisania znów nie nadążyłam ... I Moja ukochana historia ; ) Zarobiłam + i z tego co widziałam wystawiła mi 5 na półrocze. Ahahaha i ide na kolejny konkurs z Jadzka Damianem i jakims kolesiem z WZ ;D Bedziemy opisywali historie babki która kiedys mieszkała w Buczczu ;D Później wróciłam do domku zjadlam obiada i w sumie to juz nawet nie pamiętam co robiłam xD

A od wczoraj siedze w domku bo strasznie bolał mnie żołądek ale jutro już ide do szkoły ; ) We wtorek w sumie nic takiego nawet nie robili w szkole i mało miałam do przepisania . A dziś mieli niezapowiedzianą kartkówke z chemii (wiedziałam ze tak bd) Dobrzee ,że nie musze jej zaliczac. Dużoo pisali na polskim i Nasza ulubiona Pani Krysia P znów nam dopierdzieliła zadan na weekend ;/ Ehhh jakie maski karnawalowe O___o , rysunki . I coo kurna jeszcze niech sama sobie robi jakies smieszne maski z gipsuu i niech sie w koncu pochwali swoim talentem malarskim ! xDD ...
No ,ale powiem Wam ,że przydał mi się ten odpoczynek pospalam sobie , wreszcie czuje sie wypoczęta , poczytałam Sobie FOCUSA i Sekrety Nauki ;D Czujee sie bogatsza w wiedzę ; ) . Pogadałam z Kamilem i Izkiem na skype pograłam , popisałam z Misiaczkiem ♥ , który teraz własnie robi teraz cos tam na lapQ,żebyśmy mogli wreszcie popisac na gadu ;D
Aaaa i miaalm bardzo ciekawy sen <ahahaha> Madzia i ochroniarz z Biedronki (ten z broda) Przemycali bron dla Chińczyków a ich przywódcą był Ksiądz PAweł (Mułzumanin) Ooo matko Święta xDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz