wtorek, 3 lipca 2012

Poniedziałek ;* (12.12.2011)


Siemaneczkoo :D piszę noteczke za Ewelinkee bo sie musi uczycc do konkursuu z wosu :** Na pewno zajmie 1 miejscee i bedziemyy tancowalii :** Dzisiaj moj Skarbek miał lekcyjki do 13:30 :* miała niezapowiedzianą kartkowke z religii, poprawe z  fizyki, sprawdzian z  geo i oddała tez zadaniee na geo  pewnie bedzie 5 :D na matmie poszli na aule z okacji dnia praw człowieka i tam juz zostali przez 3 godzinki :D  Wrółciła popisała ze mna zjadła obiadek i wzięła się za naukee :*:* Oczywiście nie obyło się bez jej pieknych wizjii i tekscioroow :D:D <lol2> "luźna szprycha, luźna guma, Goździkowa to pedofil bo jej nie widac <lol2>, ja w stroju z bananow, w stroju krakowiaka <hahaha> i ja w szkockiej spodnicy grający na dudach <lol2> ojj jak ja Ją Kocham :** teraz piszemy razem i troche pomagam na ten jutrzejszy konkurs :*:* Wszyscy 3mamy za Ciebie kciuki Kochaniee :** Wygrasz! :** aaa  zapomniałem jeszcze o snach :D:D Jadzce się sniłoo ze biegaa po polaniee ze swoim Wojtkiem i nagle zobaczyłaa mnie z Ewelinkaa jak sieee mmm :*:* byzkamy ;d;d a Ewelince się sniło, ze  była w szkole z Jadzką i dziewczynami i one poszłyy na lekcjee do pani Filus ( od towaroznawstwa ) a Eweluś z Jadzką im powiedziały z pojdą do panii od historii ;d i pani ich zgarnełaa taka zadowolonaa i mowi ze musi isc do toaletyy :D:D i naglee wyjawiaa sie głowaa i mowii dziewczynkii nie smiejcie sie ale będe duzo pierdziec <hahaha> byloo ja widac az do pasaa i widziałyy jak sie wygina na sedesie <hahaha> <lol2> ojj te snyy :** :D

                                                                           - Pawełszczak :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz