środa, 4 lipca 2012

Pro Evolution Soccer :)


Ohh :) w pes'a gram odkąd pamiętam :) nawet byłem na turnieju ale nie udało się jednak wyjść z grupy ;p zaczynałem grając na plejce jedynce ;p wtedy był tylko Pes 1 i 2 ;p a jeszcze wczesniej był ISS Pro w którego tez grałem ;d w Pes 3 pamiętam, że trzeba bylo wykupić w sklepiku szybkość gry bo wszystko było z powolnionym tempie ;d w 4 i 5 nie grałem ;p i teraz najlepsza część Pro Evo jak dla mnie ;p 6 ;p do tej pory w nią gram ;d zawsze z Wojtkiem graliśmy razem w drużynie Mistrzowstwa Świata Szwecją ;d on był Ibrahimoviciem a ja Larssonem ;d ale moja pierwsza gra w pes 6 to było wygranie Polską Mistrzostw Świata ;d w pozniejsze wersje pesa tez grałem, a w 10 nawet przez neta i byłem 49 w rankingu światowym <skromny> ;p na turnieju byłem w pesa 11 i wtedy grałem Chelsea ;p i teraz juz najnowszy pes 12 ;d Żuraw, Wojtek, Dadyś i inni ktorzy ze mną grali wiedzą, że jestem nie do pokonania ;d oczywiscie się nie chwaląc :D a pes 13 jest juz zamowiony i jak tylko wyjdzie to bede go miał ;d 


- Pawełszczak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz