wtorek, 3 lipca 2012

Siem Ziąąą :* (26.08.2011)

Siem ;** Jaka straszna dzis duchota , nie idzie wyrobic  ; /  . Ale chociaz troszQ sobie pospałam ;)
Nalezy mi sie po tak ( hmmm goracej nocy ) . Jak ja uwielbiam te wieczorne rozmowy z Dziubaskiem :*
A dzis nic specjalnego ;p byłam troszq na dworQ , pozniej obiadek ( leczo ) , a teraz czytam sobie rozmowy z Aleksandra ( czyt. Panda)  ahaha a teraz foto naszej adoptowanej córeczki Ani
O matko :D te nasze stare rozmowy na nk " masakra" i te teksty : Ty dropsie ! , O czop!
Sikam , placze , łechtam , turlam !!!!

"Ciocia rózia ciocia rózia przez porzeczki mknie."
A no dziń dybry rzezimieszku ;P;P
Ja se do cie pisze bo wiesz na żaglosy sie se trza kiedys umowic niee? bo jak sie zaplacilo sie to by wypadalo by co nie no wiesz. a ty debilu maly a ty! poczte glosowa se wlaczyla i zaciesza nektaryne kurdii
;D;D musze ci opowiedziec zabawna se historyje o tym jak se poznalam pewnego fajnego kolege. bo wiesz ty to nie masz takiego fajnego kolegi. a wiessz jak sie nazywa? wiesz???
... nie wiesz??? a to ci powiem. "doktor etker" . fajna ksywka nie? a co tam u ciebie? jak tam rodzina? jak tam zdrowie? jak tam finanse?
xDD bo wiesz masz pozdrowienia se tak wgleee niee... a wiesz kto cie pozdrawia? wiesz???.... nie wiesz??? to ci ppowieemm. jan tkanina cie pozdrawia noo ! ;D wogole to ja fajna taka jestemm kurdii. ojciec dzisiaj kupil sliwki i wgle... i zacieszam nektaryne ze se zrem sliwki. se fotki widze wstawilas z pm. i dobrze, prawidlowo... a tak mowiac prowizorycznie (nawiasem mowiac zastanawiam sie od pewnego czasu nad tym pojeciem co znaczy) no to ja ala jestem. no i wiesz.... a co tam u ciebie? jak tam rodzina? jak tam zdrowie? jak tam finanse? xD odpisz mi tylko bo to nieladnie nie odpisywac na cudze listy nieprawdaż kościotrupku? to wyrazenie ten kościotrupek cały se powstalo bo juz nic innego nie umialam wymyslec i patrze a na gorze reklama a na niej czacha taka czy cos to mowie glupia nie jestem se zgapie a jak! i wgle wieszz... a co tam u ciebie? jak tam rodzina? jak tam zdrowie? jak tam finanse? xD dobra ja juz koncze no nie no bo se wiesz... Pozdrawiam serdecznie
Z powazaniem Łukasz Zabdyr

Albo z Wierzbusiem  ( nie bd wchodzila w szczegóły ,bo az wstyd ) ale winogron i tymbark rzadza!
Mówiąc szczerze to ja tesknie za takimi rozmowami ! Za starymi czasami , Za baza! :D

A teraz Ewelut czeka na Mecz ;)   ( hah no i zmartwie Was bo nie bd foty w szaliQ )

Ps . A właśnie nie mam pojecia czemu nie mozecie dodawac komentarzy ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz