środa, 4 lipca 2012

Sobotkaa :D


Siemanoo xDD alee My jesteśmyy Śpiochyy ;pp znaczy Ewelkaa bardzieej ;p no dobraa niech będziee ze tak samo ;** wczoraaj znowuu mi siee zasneloo <skromny> alee alee niee kladee sie juz wieceej nawet na 5 minut :D dziękujee za wczorajszyy dzioneek ;** dzisiaaj Ewelkaa wstałaa hmm ;d nie wiem jakos po 8 albo po 9 ;dd ladniee sie umyłaa, mam nadziejee ze zjadla sniadankoo i wyruszylaa z mama na zakupkii ;d jaak wrocilaa to zjadlaa obiadeek ;d miała dzisiaj krewetkii z frytkaami ;d mowii ze bylyy pysznee ;dd tak wglee to !!! ;OO jakaa ja mam pieknaa, zgrabnaa i cudownaa Kobietkee ;*** zakupkii bardzoo udanee ;d mniee siee bardzoo podobająą ;*** kupilaa sobiee dwiee pary spodeneek, chustkee ii takii ten :DD kolarowy płaszczyyk ;d znaczy dla mnie to jest rozowyy ale ja siee nie znam na koloraach xDD niech jej będziee ;p aa i jeszczee mamusiaa jej kupilaa wczesnieej czarnee bucikii :DD znaczyy no balerinkii :DD BOOSKO WYGLĄDAA ;** teraaz sobie siedzimyy i Ewelkaa sobie nucii :DDD  mysle ze to bedziee kolejny cudnyy dzioneek i mam nadziejee ze wieczorek jak i nockaa teez xDD ;*** Pozdrowionkaa :D 

- Pawełszczaak ;d ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz