środa, 4 lipca 2012

Wkurzona


Witam ; *

soraja ,że tak późno ,ale coś wcześniej nie miałam czasu ,żeby tu zajrzec .

Dzisiejszy dzień w szkole troche nerwowy , wkurzyły mnie zazdrosne koleżanki i to tak megasnie : p . I to juz na początku dnia . Na religi siedzimy sobie spokojnie z Grucha i zaraz Co dostałyscie z Polskiego No ja -5 , no a ja +4 słyszysz Ewel dostała -5 a Magda <bla_bla> Noo  dziwnee ze my dostalysmy +2 . Onaa to chyba ocenia nie za jakos tylko zalezy od osoby . No tak jużż ! A mi Tu czołg kurna jedzie . Trzeba było się nauczyc ,chociaż w sumie do nauki nie było nic . Wystarczyło poczytac notatki z zeszytu o utworach które przerabialismy . Coo ja wglee mam za klase ! Niewdziecznicy , siedzisz w domu robisz lekcje , starasz sie . Ktos poprosi dasz mu ,a on pozniej sie jeszcze pluje jak dziecko . Powiedziałam nie ma . Tee zazdrosnice nie dostana ode mnie już żadnego zadania do spisania .

Na drugiej lekcji polaka Pani oddawała prace i powiedziała na forum za nasze dwie były najlepsze to im sie pewnie głupio zrobiło . : ) Wglee nie musiałyśmy nic poprawiac ,tylko sobie siedziałysmy .

Reszta lekcji też jakos szybko zleciała , no może z wyjątkiem matmy .

Wróciłam zjadłam obiadzisz , i tak siedze z Pawelszczaczkiem ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz