niedziela, 7 grudnia 2014

Konkursy fotograficzne

Podczas wakacji brałam udział w "konkursie fotograficznym" Do każdego dnia przypasowany był dany temat, nie powiem bardzo mi się to wkręciło, nagrody zachęcające, ale przede wszystkim kreatywność i dobra zabawa. Szkoda że nie dotrwałyśmy do końca ( zatrudniłam Madzię jako mojego fotografa) ale może kiedyś to powtórzymy. Albo wymyślimy coś swojego, kto wie :P

Mam sporo zdjęć, którymi chciałabym się z Wami podzielić, zacznę może od końca tematem tamtej sesji były "Dłonie w obiektywie" czy jakoś tak... Miałyśmy kilka pomysłów na te zdjęcia, ale wykorzystałyśmy pierwszy z Nim. W domu przygotowałyśmy potrzebne materiały, resztę zabrałyśmy ze sobą i wyruszyłyśmy w plener. Najgorsze były poszukiwania odpowiedniego miejsca, ale w końcu pozostałyśmy przy opcji na opuszczonych torach.

 I kilka zdjęć z tego szalonego dnia. Jeszcze raz dziękuję mojemu najlepszemu fotografowi! ♥

1 komentarz: