piątek, 16 stycznia 2015

Paczka | Nocka | Zabawa z Pongiem

Jak już wcześniej wspominałam po powrocie ze szkoły czekała na mnie paczka - od mojej kochanej Klaudynki ♥ (stary stawiasz kolację i kwiaty Ani) Przeprałam się ogarnęłam w pokoju i zabrałam się za rozpakowywanie (Ty mnie za bardzo rozpieszczasz i tuczysz tymi słodkościami, a mój budzik jest zarąbisty!) Po obiedzie zagościł mój Czubek, pooglądaliśmy telewizję, posiedzieliśmy, porozmawialiśmy. Poszliśmy na zakupy do Biedronki, tam jak zawsze wielki problem - CO KUPUJEMY?! Wzięłam sprawę w swoje ręce i weszłam sama :D Po powrocie do domu zrobiłam herbatę, zjedliśmy ciasto. Pograliśmy trochę na xboxie w GTA V, pobawiłam się z Pongiem.

Wieczorem oglądaliśmy "Połączenie" bardzo fajny film, polecam wszystkim! (może znajdziecie jakąś starą recenzję w kategorii filmy) Nie będę się za dużo rozpisywać (dużo osób chciało żebym nagrywała filmiki więc w najbliższym czasie możecie spodziewać się ich sporo.. zwłaszcza że mój aparat leży od kilku tygodni nienaładowany w szafie)


4 komentarze:

  1. Widze ze Pongo broni swojego/ klaudynka

    OdpowiedzUsuń
  2. Słonko wszystko ładnie pięknie, ALE GDZIE TWOJA TWARZ NA TYCH FILMIKACH? :D / Krzysiek

    OdpowiedzUsuń