środa, 28 stycznia 2015

Tag - kto ? z kuzynem

Cześć Łobuzy ;* ja już te wpisy dla Was nadrabiam ponad tydzień i nadrobić nie mogę.... ;< Wcześniej problemy z internetem, później coś mi wypadało, a dzisiaj chaos w mojej głowie...
Wstałam jakoś ok 11 - poszłam się kapać (jeszcze wtedy miałam dobry humor) później wzięłam się za sprzątanie w pokoju, poodkurzałam, powycierałam kurze. Miałam jechać dziś do Jodło (ale moi rodzice mają jutro na rano więc muszę zostać z Pongiem...)

Siedziałam i myślałam.... czekałam.... ehhh... nieważne

Popisałam trochę z Patrycją - pamiętaj Słońce fsm zmienia ludzi, wszystko wróci do normy. No i uważaj xD żebyś nie zadarła z koniem... W czwartek prawdopodobnie wybieramy się do schroniska! Nie mogę się już doczekać! :))

Potrenowałam trochę, chociaż samemu to totalny niewypał, ale jednak zawsze coś. Porozmawiałam z Krzysztofem na skypie (Ziomuś ja Cię za to nagrywanie kiedyś uduszę!) Dziękuję również Klaudynce za dzisiejsze wsparcie, bo bym totalnie zwariowała...

Nie mam dla Was żadnych nowych zdjęć, a z racji tego że jest dziś już środa zostawiam Wam TAG - który nagrałam wspólnie z kuzynem podczas przerwy świątecznej. Serdecznie zapraszam do oglądania.

7 komentarzy: