środa, 4 lipca 2012

"Ciekawe czy dziś zabiorą Nas do biblioteki"


Czesc !

I znów dawno mnie tu nie było ... :( No , ale znacie mnie i wiecie ,że wszystko ładnie nadrobie . Ostatnie kilka dni - świetnie rozplanowane no i z najlepszymi ♥


W szkole zleciało . We wtorek bylyśmy znów w bibliotece - uwielbiam to ! Załapałyśmy się tylko na trzy pierwsze lekcje (dwie ti i polski) . I przez 4h pomagania w bibliotece jak dobrze pamiętam to we wtorek byłyśmy z Panem Rysiem i Antonim , który był z Nami pierwszy raz - troszq spowalniał bieg pracy , no ale po dłuższym czasie wszystko ogarnał xD Grucha podawała mi książki ,a ja czytałam numerki , wglee miałyśmy takie białe rekawiczki , to po  trzech pułkach byly całe w kurzu <fuuj> I jak mnie pamiec nie myli to po szkole poszłyśmy do biblioteki oddac ksiażki nastepnie do kantora wymienic kase . I sruu do biedry kupic lakocie na mecz. Muffinki były megaśne ♥ Same musimy kiedyś takie zrobic !

Polska - Rosja

Ahahaha już nigdy nie ogladam meczu z tatkiem ! No ale chociaż Błaszczykowski strzelił x.x

" On ma chyba coś ze wzrokiem ! Bramki już u góry widzi"
" Podejdz jeszcze ruska w dupe kopnij"
" Ciśnij do przodu ! No kurnia nie tak "
" Wystawiac im sie do piłki ,a nie potancówka"
" Bez faulów takich Rusek , bo na Sybir"
" Atakowac ! nie bac sie ! Po kostkach prosto"
" Strzelą Nam Ruscy gola przelaczam na inny program ! "

W środe byłysmy tylko na chemii i znów reszte lekcji w bibliotece . W czwartek to samo , posżłyśmy tylko na biologie , bo ja musiałam napisac kartkówke ,żeby miec 4 na koniec ;p Wglee mam nadzieje ze dobrze mi poszło napisalam jej wszystko ,a nawet wiecej niz trza było ! W piątek byłysmy na polakach , dostałyśmy dwie piąteczki z odpowiedzi za pomoc ! xD Później szukałysmy Pani Ani i okazalo się ,że jest z Niemcami ( bo mamy wymiane ) No i myslalaysmy ze z biblioteki dupa ; ( A tu angielski ... Ale spotkalyśmy Romana pół punkta B. i zaciagnelysmy go i w ten o to piekny sposób ominely Nas trzy lekcje ;p Poszłam póżniej z Gruchą do Pani Agnieszki , bo chciala zapiczyc spr z towaroznawstwa <ahaha> ahh to podpowiadanie ! xD




Ahahah ten moment trzeba upamietnic! Piątek : Grucha wykresla a ja podaje jej numery  zksiąg inwetntarzowych .
G :Ale jestem głoda ...
E : No ja też ; /
G : Mogłam zabrac kase
E : No dokładnie ! Alee nie bo po co
E : Hyyy !
G : Co jest ? ;>
E : Kurnaa ! Czujee jak jem pieroga ! Stara obgryzam go ! Mmm te różki !
G : Ahahahahahah ! Weź bo sie zapowietrze

Takiego śmiechu Gruchy nigdy nie slyszłama ;o Jeszcze sie popłakała xDD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz