środa, 4 lipca 2012

Piątek z Anią


W piątek po szkole umówiłam się z koleżanką z dzieciństwa , miała isc z Nami też Grusza , ale musiała isc z babcia do lekarza

Spotkalyśmy się w parku o 16 , a mogłysmy spotkac sie gdzieś bliżej , bo mieszka teraz gdzie indziej  Ajjj spotkanie po hmm siedmiu latach ! Zaczełyśmy wspominac Nasze dziecinstwo , znajomych " A pamietasz tego i tego" A nooo ! Albo jak Tomek dostał cegłą w czoło . Nasze zabawy , bitwy na podwórka bazy . O matkoo fajnie tak powspominac stare dobre czasyNie zapomne jak jej starszy brat opowaidał kawały na piaskownicy ! Pamietam to jak dziś . Później połaziłysmy po sklepach w Pepco czy jak to się tam pisze wyczaiłam zajebisty kubek ! Alee był troszq wyszczerbiony :( no i go nie bralam , poszłysmy do galerii , ahahaha obczajałysmy pierdoły  i męskie bokserki xD Poszłyśmy też do Rossmanna , w poszukiwaniu prezentu na Dzień Ojca - wypatrzyłam kilka rzeczy i bede musiała coś z nich wybrac . Później do Kaprysa po jadło i poszłysmy gdzies usiasc . Wglee ile my mamy wspólnego ;o to sobie nie wyobrazacie - Szlajanie się po sklepach , sport , historia ! ksiązki , filmy ... Siedziałysmy tak i bajerzyłyśmy o historii , religii i polityce <haha> ktoś z boku mógł se pomyslec siedza jakies kujonki i nawet po szkole gadaja o lekcjach xD Calkiem możliwe ,że wciągne Anie w Sage ! xD
Później lody , poszłyśmy na technikum - pokazałam Ani gdzie mieszkam . Pogadalysmy jeszcze troche poszłyśmy na przystanek , tam obczajałyśmy bardzo ciekawy obiekt xD <ahahah> No i tam sie rozstalyśmy Ania poszła w dół ,a ja do siebie . Dzień bardzo udany ! Musimy to powtórzyc tylko mam nadzieje ,że tym razem w trójke !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz