wtorek, 3 lipca 2012

Foty (14.08.2011)

Ahhh , ale wspaniała dziś pogoda ;)
Właśnie wróciłam z biegania z moim Niuńkiem serce
Ale mi dał wycisk :D

A teraz te obiecane fotki ;D





Taaa :D a to jest właśnie ta nasza kochana miejscówa ( Stara stacja kolejowa)

Ahhh jak ja kocham tą mine :D <33








Jak tak przeglądam te fotki to przypominają mi się wszystkie wspomnienia zwiazane z jeziorkiem
Np z żaglami na które chodziłam z jakieś 3 lata temu ;) szanty , plywanie bączkiem , ciagniecie szotów ,moczenie glowy , smieszne teksty Leszka , spiew Banana ( czyt. facia od w-f'u )
Wyspa , kolesie i zardzewiała kukurydza :D
Nasze teskty w wodzie :D " Ty nie umiesz bzykac" :itp
Pływanie na materacu
Babka przepowiadajaca przyszłosc :D:DD
" Madziuuu a podoba Ci sie Niemczyk ? " ;pp xDD
...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz