wtorek, 3 lipca 2012

Nianiek ( 12.08.2011 )

Wlaśnie skonczyłam czytac Nianka <3
Zakochałam się w tej ksiazce jest po prostu genialna
a ostatnie 6 rozdziałow były megasne...


A jak czytałam ta ostatnia strone to az mi lezki polecialy
" - Potrzebuje Cie.musisz byc ze mna.
- Uhm. I bede . - Ujął moją twarz w dłonie.- Tylko nie od razu.Wiem ,ze głupio mowic Ci to teraz,bo powinienem byl zrobic to zeszłej nocy,ale naprawde Cie kocham.Kocham Cie .A teraz juz idz
Potrzebowałam jeszcze minuty,żeby zebrac sie na odwage.
-Musze tylko wiedziec kiedy bedziemy razem.
Spojrzał na datownik na tarczy zegarka i zastanowił sie przez moment
- 18 sierpnia. O dziewiatej w Belwederze
- Skad ta data ?
- To pol roku od tej chwili.Tak chyba bedzie w porzadku
I wreszcie sie odwazylam.
- Spojrz na mnie.Ja tez Cie kocham.powinnam była Ci to powiedziec w parku
Gdy dzwi bramy zamykaly sie za mna,zawolalam:
- Bedziesz tam
-Oczywiscie ,ze tak "
Tak ale nie w przypadku Jamie i Petera <3

a teraz z wielka CIERPLIWOŚCIĄ czekam na meczyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz