środa, 4 lipca 2012

Heej ;d


Witajciee moi drodzyy czytelnicyy tegoo cudownegoo blogaa :) wczooraj razem z moją Najwspanialsząą i najcudowniejszaa Ewelkaa ♥ pobilismyy rekordziik w rozmawianiuu na skypkuu ;d 16 godzineek i 8 minuteek ;** mojee najwspanialszee ;d tak wglee to zaczelismyy razem czytaac pewnaa Sagee o ludziach lodu :) znaczyy no Ewelka jest juz na 14 tomiee a ja zaczynam od 1 alee wczoraaj czytalismy razem ;d  no kurczee musze powiedzieec ze nie myslaleem ze az tak bardzoo mnie wciagniee i jak to powiedziałaa Ewelkaa " widzisz co dziewczyna potrafi zrobic z chłopakiem, nawet ksiazki zacznie czytac " heheh ;d noo bo jakos taak nigdyy nie miałeem wenyy na czytaniee ;p dziękuje Skarbiee ;** poznieej Zonka mojaa doda opisik tej Sagi to zobaczyciee o czym jeest i ze jest naprawwde fajnee ;d posiedzielismyy sobie razeem do jakoos tak przed 2 i poszlismy spaac ;**:) teraaz Sajgoneczkaa wstałaa jakos po 12 ;p Śpiooszeek moj ;p opowiedzialaa mi o swoim sniee ;dd byym Wam opisaał ale jak bedziee pisalaa pozniej notkee to samaa Wam opowiee ;p tak wglee to jaa wstałem dzisiaaj jakos tak hmm przed 9? ;d cos koloo tegoo i miałem czytaac daleej Sagee ale tak mi siee nei chciałoo wstaac ze o matkoo ;d poczekaałem w lozeczkuu na mojaa Oddaną Ewelutkee ♥ ;** i taak siee Nam ladneie zaczął teen dzioneek ;d dobraa powiem Waam ;p taa notkaa miała byc na 254 wyrazyy nie wiem czy mi siee udało ale 3majciee kciuki bo Ewelkaa bedzie liczylaa ;p hehehhe ;d ohh jak ja Cie Skarbie Kochaam bardzoo bardzoo mocnoo ;*** poznieej cos jeszczee napsizee ale czekajciee teraz na notencjee Misiaczkaa mojegoo Kochanegoo ;**:p

- Pawełszczaak ;d 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz