środa, 4 lipca 2012

Leniuch xD ( 08.02.2012 )


O____________O   Mój Boże Kochany! te zdj. na dolee to jakieś nieporozumienie !
No to Dobry wieczór Dziubaski , tak sie zastanawiałam czy coś dziś jeszcze napisac czy też nie xD Alboo może zatrudnic Dziubaska . No alee mówie napisze . A wiec jak wiecie miałam na 8;45 pierwsza majca mineła dosc szybko i przyjemnie :D Nasz rząd nie szedł do talicy <jupi> I siedziałam z Gruchą a Michała wyemigrowalam do brata blizniaka <cwanik2> Nastepnie był polski robilismy jakies durne pytania z ksiązki , mamy je jeszcze dokonczyc  w domu ... Na dwóch w-f nie robilam nic tzn. na pierwszym siedziałysmy na korytarzu pod opieką Pana Romana! <pół_pkt> Bo nasza Pani miala cos do zrobienia , pozniej byla silownia,ale ze Ewelut zapomnial stroju to sb siedzial i powtarzał notatki na hist.sztuki . Grafika , znów robilismy te durne cwiczenia ; / Później nasze ukochane lekcje . Najpierw zrobiłysmy rysunek , zaczelysmy szkicowac puszki , mnie i Jadzke nerwica trafiała :D Później kartkóweczka :D Aaa sie EweluŚ kurna rozpisał 2str
Powróciwszy do ciepłego i przytulnego domciu tatuś już czekał z pysznym obiadkiem , zjadliwszy wlączyłam laptopa i zaczelam konwersacje z moim mężczyzną :p
No a już tak na powaznie :D Pawełszczak o 15poszedł na siłkę ,a ja !  Hmm no właśnie a ja nie zrobilam nic ! dopiero po PM zadzwoniła Grucha pogadałysmy , później mówie "Kurnaa ale nie chce mi się uczyc" Aleee niee ! Ewel wstała podążyła w stronę biurka zgarneła zeszyt i w 30 min biologia nauczona :d , lekcje prawie już skońcozne . Jeszcze tylko na łóżku poczytam na  niemca i jutro w szkole bo sa dosc luzne pierwsze lekcje xD Alee kurnaa ja i tak przełoże tą kartkówke . Ja nie wiem powiedzcie mi co nauczycielowi zalezy czy my ja napiszemy jutro czy we wtorek ! no nicc ! A my kurna mialysmy miec sprawdzian z ekonomii ale Kochana Pani Agnieszka która jest wyrozumiala przełożyła go na wtorek .
Później zjadłam kolacjona , poszłam się wykapac i teraz ogladam Super Stacje z Misiakiem ♥ , którego boli brzusioo <tulasek> .. Mam zamiar skonczyc lekcje , poscielic i pouczyc sie na niemca ;*
Tak wglee to Madzia robi pysznee ciacho zamiast Sajgoneczek . A ja mam dla Was niespodziankę tzn dla tych moich bliskich znajomych , którym już coś o tym wspominalam ,a że ja lubie siee bawic w takie pierdoly z moja bujna wyobraznia xD wiec juz niedlugo zobaczycie o co mi chodzilo :D
Tak wgleeee !  Mam siniaka ! Iii to kurna wiecie gdzie no nie wiecie ! Na udzie kurnaa ! Ja nie wiem jak ja to zrobiłam . Czy ja sie gdzies rypłam sama ,czy ktos mi przywalił no nie wiem ! alee skubaniec nielze napiernicza !
Nooo myśle ze to już koniec mojej jakże pieknie bezsensownej wypowiedzi ;p

Fetysze

Branoc ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz