środa, 4 lipca 2012

Znów chora ... Ta szkoła wykańcza ( 10.02.2012 )


Witam .

A ja znów chora . Miałam napisac do Was o 3 , bo nie mogłam zasnac , ale tak myśle że jednak dziś zrobię to bardziej starannie.
Wczorajszy dzien w szkole był masakryczny ! Już dawno mi się tak nie dłużył . Na pierwszych dwóch lekcjach towaroznawstwo z Panią Agnieszką :D  Alee ją dziewczyny wkurzyły xD Już dawno nie widziałam jej tak zbulwersowanej .Za Kare wzieła Nati , Pele i Laure do odpowiedzi <ahahaha> wtedy to się uśmialyśmy z Gruchą , zachowywały sie jak odlotowe agentki ,a Pani Agnieszka miała byc Jerrym <lol2> " Jerry sziminaa siuuup!" "A ja chce odlotowyy plecak" N : "A ja panią rozkminiłam można pytac z 3ostatnich lekcji ! Czyli to był drób,żboże ,mleko ! A Pani nam daje Bóg wie ilee lekcji do tyłu" A własnie zajadalyśmy z Madzią kokosowe kuleczki . Były pycha ! 
Później była chemia , siedziałam z Grusią ♥ Później dwie ekonomie zamiast organizacji znów z  Panią Agą , tam myślałam że juz zasne i  tylko piszemyyy i piszemy .... Na niemcu zrobiła nam jednak tą kartkówke ,ale nie poszla mi chyba najgorzej wiekszosc napisałam . Na angielskim :D Miałam już zrobione zadania z książki,bo Dziubasek mi napisał  wiec tylko sobie siedziałam ;*:* Ostatnia była biologia i kolejna kartkówka , dała nam opis stawu i kserowke ,którą mielismy opisac , już wiem ,że cos namieszałam :D  I ze nie bedzie 4 ,wiec ja sobie poprawie .
I już wiedziałam ,że jak wroce do domu bede miała goraczkę ,bo tak mnie glowa bolała ,a usta miałam jak u Murzynka . Było 38i2 ;/ , zjadłam szybko obiadzisz wziełam tableteczke i sie położyłam . Wstałam o 21;30 . Później kolacyjka , Super Stacja z rodzicami . I popisałam z Dziubeczkiem ♥ Przez to ,że przespałam caly dzien  w nocy nie moglam zasnac ,słuchałam muzyki , przeglądałam zdjecia i moje ulubione strony w zakładkach :D Po 3 poszłam spac .
Śniło mi się ,że siedzialysmy z dziewojami w naszej klasie . A Później bylysmy w jakims dziwnym miejscu <lol2> i zgubiła się Wiki !

Obudziłam się po 7 ,żeby napisac Madzi ,że nie ide i ze ma mi zostawic ciachoo ! :D Ciekawa jestem czy cos dla mnie zostanie ;p , znów się połozyłam i tak wstałam o 9 ,zjadłam sniadanko , i tak siedzie ogladajac Travela ♥ dzis  są podróże po Turcji slicznie tam! .
Gorączka mi spadła ,głowa już mniej boli .I chociaż troszQ odpoczne
Kurnaa jestem  wsciekłaa ! Miałam isc wczoraj na to spotkanie z tym wykladowca ! i dupaa blada ; / Jak by to było spotkanie z jakims historykiem ,to bym chyba sobie nie darowala ! No ale cuż zdrowie wazniejsze .
A dziś :( Dziś miałam isc na łyżwy i cooo ? i coo? Kurna kopytko . Bede siedziec w domu , gapic sie w ti.vi , i przepisywac lekcje !


Dobra trzeba wstac , i troszQ poogarniac ! Odezwe się później ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz