środa, 4 lipca 2012

1oo lat :* ( 10.02.2012 )


Buuu ! :D Witam Was po raz drugi
Jak już wczesniej wpominałam posprzatałam trochu w pokoju , przyszła Grucha z ksiażkami :D , poopowiadała mi co tam się działo <ahaha> wymyslili ze na religii , ktos powie bomba i wszyscy schowaja sie pod ławkę . Noo szkoda ,że mnie tam nie było .Umówiłyśmy się na jutro ,że jak bede się lepiej czuła to pójdziemy gdzieś polazic , a jak nie to obejrzymy coś u mnie ; ) . Na obiadek miałam spaghetti , nie przepadam za takim jedzeniem ,ale nie było najgorsze :D
Wziełam się za przepisywanie lekcji , nie było tego ,aż tak dużo , zrobiłam też już czesc zadan domowych , powyglupiałam się z rodzicami i Pondzasem ,zjadlam kolacjona , pooglądalam ti.vi , troszQ popisałam ze znajomymi . A ze dzisiejszy wieczór spędzam sama ! To dokoncze lekcje przy Super Stacji i pójde spac ...

Miałam isc dzis na 18-nastke kolegi ,ale z powodu nagłego przeziebienia nigdzie nie wychodzilam . Marcinie wszystkiego naj naj najlepszego :* Zdrówka , szczescia ,spełnienia marzen i wglee :D Tam wiesz o co mi chodzi <cmok_w_bok>



ahaha Franklin i Gandalf ♥

Ewelut znalazł kabelek od fona ! A wieciee gdzie był no kurna wiem ,że nie :D Normalnie sie tego nie spodziewałam <lol2> był w pudełQ od telefonu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz