wtorek, 3 lipca 2012

Niedziela (21.11.2011)


A sie Ewelut dzisiaj wyspał xDD Wstałam po 11 , wykąpałam się zjadłam obiadzisza xD Przyszła Madzia poszłyśmy do biedryy , pozniej na technikum porobilysmy foty (które dodam jutro) Madziol kurdee nie umie robic zdjec ! ;D Wszystke sa zamazane jakies !!! ;D Ja nie wiemm mi wychodziły ładne . Wróciłyśmy wyszłyśmy z Poniem xDD ahahaha Madzie troszQ ponioslo przy niektorych piosenkach. Zrobiłysmy sobie kisiel i naszlo mnie na ogladanie Dram ;D Taak to byl najlepszy pomysl otatnio Ogladlaysmy Hana Yori Dango ♥ . Umowilsymy sie ze obejrzymy dzisiaj 4odc , a jutro kolejne ;D Wkrecilam się w to jak nie wiem ;D Glupiaa Sakuroko ! Ona ma byc z nim i. , ale i tak bedziee ;D Ja to wiem xDD Pozniej popisalam z Pawełszczakiem i poczytałam mu pamietnik ^^ . JUtro mam ten konkurs a nic sie nie nauczyłam ; ) No alee zobaczymy jak to bedzie . Branoc Bejbuchyy ;*

Makino Tsukushi jest tylko biednym uczniem Eitoku Gakuen, szkoły z absurdalnie bogatymi i uprzywilejowany uczniami, całkowicie kontrolowanymi przez Flower 4 lub F4, grupę czterech chłopców, którzy pochodzą z rodzin bardzo usytuowanych: Domyoji Tsukasa - lider, dziedzic z Grupy Finansowej Domyoji; Hanazawa Rui członek rodziny dużego przedsiębiorstwa; Nishikado Sojiro, hazardzista, który jest spadkobiercą herbaciarni i Mimasaka Akira - jego ojciec rządzi światem podziemia. Jeśli uczeń otrzymuje czerwoną kartkę od F4 wtedy wszyscy uczniowie szkoły znęcają się nad nim.
Makino chce przetrwać okres jaki pozostał jej do ukończenia liceum bez żadnych problemów ale pewnego dnia jest zmuszona stanąć w obronie swojej przyjaciółki narażając się tym samym jednemu z F4, którego uderzyła z pięści w twarz. Następnego dnia to ona dostaje czerwoną kartkę. Wszystko zaczynają się nad nią pastwić, lecz ona nie zamierza się poddać. Wkrótce zaczyna rozkwitać uczucie między nią a Domyoji Tsukasa. Seria oparta jest na japońskiej mandze shoujo "Hana Yori Dango" (Chłopcy kwiaty) Kamio Yoko.





Korciło mnie aby obejrzec 5odc no ale się powstrzymałam xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz