wtorek, 3 lipca 2012

Poniedziałek (21.11.2011)


 A jaa znowuu piszęę noteczkee za tego mojegoo Leniuszkaa ;pp A więcc :D DZisiajj mojaa Elewinkaa wstała po 7 :D gdyby nie budzik mamuśkii to by zaspałaa :D ogarnęła się i poszłaa do szkołyy ;p pierwszaa była religia i niezapowiedzianaa kartkowka :D oczywiście napisałaa wszystkoo i dostaniee 5 :D pozniejj na geografii był konkurss :D byłyy 3 druzyny 6 osob z jej klasyy i 3 z drugiejj :D wszystkiee sciągałyy :D po konkursiee poszłyy do łazienkii i na 15 minutt na fizykee na ktorej pisałaa pamietniczek :D Ryłaa z profiluu Jadzkii :DD <lol2> pozniej miałaa sprawdziann z majcyy, polski i historiee na ktorej oglądalii filmm :D wrociłaa do domkuu zjadłaa obiadek, obejrzałaa dramee , przyszlii do niej dziadkowiee :D odrobiłaa lekcjee i pisze ze Swoim Misiaczkiemm :DD :*** Tak wglee to bolą pleckii moją biednaa Ewelinkee :*** wszystkoo będziee dobrzee :** a teraz je banana z nutellą i oglądaa kolejny odcinek tych dramów :D Koocham ją bardzoo :** i zapowiada się kolejnyy przyyjemny wieczorr :**

                                 - Pawełszczak ♥

Ps. Nie jestem leniuszkiem ! xD Tylko mam tak wspanialego Dziubaska , który chciał za mnie napisac noteczke (i sie ze mna nie kłoc ,bo tak było ja Ci nic nie proponowalam ;) .. Dziubek wszystko ładnie opisał , ja się musze jeszcze pochwalic ,że dostałam pyszneeee cukieraski od babci ^^ ahhh te Michasie <mmm> I Tyym ,że mam bardzo zdolnegoo Menaa ;D zrobił mi bardzo ładnie zadanie z organizacji. Dziekuje bardzo ! ;* . A ja skonczyłam wlasnie ogladac 1 serie Hana Yori Dango , no kurnaaa nie wytrzymalam rozryczałam sie jak dziecko . Tez Cię  Kocham DupQ ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz