wtorek, 3 lipca 2012

Piątek ( 27.01.2012 )


Czy ja zawsze musze isc spac tak poźno ? ! No ,ale nie żałuje wczorajszy wieczorek a może już raczej noc , była bardzo milo xDD Nie ma to jak moje gadanie o rzadzie i odkladanie miski z mlekiem ! ;D Co kompletnie rozbawiło Misiaczka ♥ Później o prostytutkach z uwalonymi pietami <lol2> , O AdaŚQ Izie i Patce xD *od razu mówie My Was nie obgadywaliśmy tylko opowiadalam nasze śmieszne historyje*,"Anii nie ma Ania w pracy" ... Ohohoh ; ) Mój dzisiejszy wypad na zajęcia znów nie wypalił ,ale to Tylko dlatego ,że Pawelszczak mnie nie obudził ! kurna i nie dostałam pena! . Ale w sumie to dobrze bo nie za dobrze sie jeszcze rano czułam ;p Pospałam do 12 . Później ogarnelam zjadłam obiadzisz , i to już chyba u nas tradycja albo skyy albo gadu xD . Poszłam pozniej obczaic kwejka z rodzicami :D . A no i namówiłam Dziubaska do czytania książek.Czyżby to był sukces ? :D A mianowicie bedziemy czytali książki ,ktore pozyczyłam od Gruchy , ja już nawet zaczęłam "Szalone życie Rudolfa" ,czytam na lapQ , bo Grusza nie miała pierwszej części ^^ I Mam dla Was mnóstwo teksciorów ,ale o tym to już w nastepnej notce . Teraz zrobiłam sobie krótką przerwe na Pierwszą Miłosc . Tak wglee to ja wam już mówiłam ,że mam bardzo Kochanego tatusia : ) Poprosiłam ,go ,żeby poszedł mi do Biedronki po książki i cos dobrego do chrupania ;p A ja umyje naczynka. xD

Powieść Joanny Fabickiej przedstawia pół roku z życia 14-letniego Rudolfa Gąbczaka. Zapiski są w formie pamiętnika, przy czym nie jest to opis dzień po dniu. Czasem zdarzają się kilkudniowe przerwy. Główny bohater - nastoletni Rudolf - marzy o zostaniu aktorem. I to nie zwyczajnym, lecz sławnym na miarę Hollywood. Jednak droga przed nim daleka, póki co bierze lekcje dykcji, żeby zminimalizować wadę wymowy. Jakby tego było mało musi użerać się z dyrektorem szkoły - Pęcherzem, który nie darzy Rudolfa zbytnią sympatią. Zresztą z wzajemnością. Do tego wszystkiego dochodzi zwariowana rodzinka naszego bohatera. Matka - z zawodu psycholog - przewodzi feministycznej organizacji kobiet. Ojciec ma niewiele więcej do powiedzenia niż Felicjan Dulski. Bratanek Rudolfa - 5 letni Gonzo ciągle stwarza problemy, a babcia niczym "panna na wydaniu", słynie z ciągłego marudzenia, a jej zachowanie w wielu przypadkach najdelikatniej można określić jako niestosowne. Ale nie ma się czemu dziwić, w końcu przeżywa swoją drugą młodość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz