środa, 4 lipca 2012

Pożegnanie Maturzystów


Piątek w szkole zapowiadał się bardzo ciekawie , no i nawet było lepiej niż się spodziewałam !

Na pierwszych dwóch polskich oglądaliśmy "Świętoszka" , Nasi chłopcy upiekli nawet ciasto ; o , nikt nie wie z jakiej to okazji , czy coś przeskrobali czy co . Mówili ,że tak bez okazji , no ale miło z ich strony . Później angielski z całą grupą , jakoś tam zleciało ważne ,że nie było kartkowki ! Na majcy kończyliśmy portórzenie Eweluu nawet sama zgłosiła sie do tablicy . Możecie byc ze mnie dumni , bo ja strasznie ale to strasznie nie lubie chodzic do tablicy na matmie xD . Na w-fie byłyśmy na kolejnej próbie artystycznej  Religie mieliśmy tylko przez 15min i poszlismy zajac miejsca na auli .

Pożegnanie klas IV moim  zdaniem wypadło świetnie . Najpierw przemowa Tuptusia (czyt. dyrektora) , później już czesc artystyczna wystapienie przewodniczacej , śpiewanie , przerobiony film <lol2> Sex shop i Studniówka ♥ Oraz rozdanie Oscarów xD No fajnie fajnie , zazdroszcze im ! Oni już kończa napisza matury ,później egzamin zawodowy i wsioo , a my jeszcze 3 lata ; o Mam nadzieje ,że szybko zleci .

Po apelu zostaliśmy jeszcze na chwile , na pożeganie Pani Ani (tej od niemieckiego ) Bo już po wolnym bedziemy mieli z Panią Magda ,która wróci z urlopu . Ciekawa jestem jak będzie ; > Kupiliśmy jej bukiecik kwiatów , czekoalde i kartkę taka duża .



A Naszym absolwentom powodzenia na maturach ! xD



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz