środa, 4 lipca 2012

Saga o Ludziach Lodu - Zauroczenie


Dziś mam dla Was zaległy wpis o Sadze ; p miał byc juz dawno dawno , ale jakos nie bylo okazji o tym napisac . Ja Wam od siebie niestety duzo nie opowiem , bo ten tom czytałam w tamte wakacje :) , wciągnął mnie już od samego początku . Fabuła jest świetna ! Pamiętam , że rozwalala mnie postac malarza - Benedykta , który zawsze coś odwalił , zwlaszcza po <wódka> , strasznie wkurzał mnie Heming ! :D . Od samego początku ubóstwiałam postac Silije i małej Sol .

Kiedys zabiore się za przeczytanie wszystkich czesci za jednym razem , a nie tak na raty , bo tyle bohaterów co tam sie pojawia to matko i córko.

1.Zauroczenie- Silje, córka Arngrima, miała zaledwie 17 lat, gdy zaraza w 1581 roku zabrała wszystkich jej bliskich. Wygłodniała, zziębnięta, z dwójką osieroconych, przygarniętych dzieci, podążała ku miejscu za miastem, gdzie palono zwłoki zmarłych; tak bardzo pragnęła rozgrzać się przy ognisku! W tej dramatycznej chwili zaopiekował się nią tajemniczy mężczyzna - człowiek z rodu Ludzi Lodu, którego wygląd wzbudzał w dziewczynie strach, a jednocześnie dziwnie przyciągał...


Może Paczuś Wam cos szerzej napisze , bo jakis czas temu skonczyl czytac pierwszy tom ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz