wtorek, 3 lipca 2012

Sobota ( wspomnienia z dziecinstwa ) 18.09.2011


A dzis była u mnie Grucha i tak juz od dawna planowałysmy zrobic sobie sesjona pt " Wspomniania z dziecinstwa" i padło na dzisiaj ;) Najpierw Ewelut poszła sie wykapac a przez ten czas Madziol pograł w Simy ;D Później mały sesjon  <ahaha> Takie 2 krasnale . No i nagrałysmy tez bardzo interesujacy filmik ...




Ewelut :
Jak byłam mała to byłam typową blondynką
Ulubiona potrawa : pierogi ruskie
Ulubiona zabawka : Busio
Ulubiona bajka : Krół Lew , Mulan i duzo innych
Ulubiony kolor : niebieski
Ulubiona zabawa : chowany , berek ,kura
Ulubione zajecie : chodzenie do bazy , spiewanie z Olciakiem , zbieranie karteczek, rysowanie
Złe wspomnienia : hmmm zleciałam z hustawki , zarosly mi się zatyczki od kolczyków
Śmieszne wspomnienia : Zwianie z Dominikiem dziadkowi z domu , Gonil mnie i Qzynke Gucio , zgubienie sie na WOŚP :D
Zwierzęta : rybcie , trzy złówie ( Aleksander , Wojtek i Kropek ) Pies Kowu , Pongo <3
Przeprowadzki : jedna ( od dziadków )

Grucha :
Jak byłam mała to byłam ruda i miałam niebieskie oczy
Ulubiona potrawa : kluski slaskie
Ulubiona zabawka : Kucin ( jeż )
Ulubiony kolor : niebieski
Ulubiona zabawa : berek
Ulubiona bajka : Król Lew
Ulubione zajecie : karteczki,zabawa
Złe wspomnienia : drzazga pod paznokciem ,ugryzienie przez psa
Śmieszne wspomniania : wpadłam do ogniska , kopniecie przez zrebaka
Zwierzeta : Psy : Rino , Mucha, Mucha , Popson Chomik : Tosiek
Przeprowadzki : 4 ;p






Tak później poszłyśmy z Poniem i spotkałyśmy Maria ( ktory mial przyjsc do mnie po lekcje i tak poszlismy razem trochu polazic ) Hahaha megaaa było. Mario Sloneczko Przygrzało ? <lol2> ahaha ojj Grucha Grucha .





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz