środa, 4 lipca 2012

Sobota z Gruszą ♥


Witam :*:*

Ahhh ,ale dzisiaj było pieknie , rano obudził mnie telefon od Jadzki,że juz jest w drodze do mnie ; o ,a ja w pizamiee ,sajgonn w pokoju i wglee to siee szybko ogarnelam , pozniej przez 40min rylysmyy na korytarzu. Przyszłam ,posprzatalam wykapalam sie i sruu z Madziuchem na spacerek . Fajnie było ♥ Uwielbiam tak sobie z nia siedziec i marzyc , powyklinac na ten rabany wiatr ! powspominac . Nooo i znow musze przyznac ze jej babcia wymiata ! <lol2> ... Po spacerku wbilysmy do mnie , pogladlaysmy , poplotkowalysmy i zlecialoo jutro może wypad na rowery ? xDD .
Ogólnie to nic ciekawego , jest tak jak bylo ; /




Tak tak ja wiem ,że obiecałam Wam duzo zdj , no alee tak jakos wyszlo ,że zrobilysmy tylko paree ... Później albo jutro dodam notke z Barcelony wiec sobie poogladacie ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz