środa, 4 lipca 2012

Środa 15.02.2012


Kurna nie mogłam wczoraj wejsc za cholere na bloga ! wiec wczorajsza notke dodaje dzisiaj 

Miałam na 8 , zamiast majcy była wychowawcza robilismy jakies testy w grupach xD , później chemia , za tydzien pewnie zrobi na kartkówke ... Na polskim na szczescie nie pytała ,ale robiliśmy jakies durne zadania z ksiażki . Na w-f'ach nie cwiczyłam , bo mi sie nie chciało :D Siedziałysmyy z Grusią i wyobrażałyśmy Sb jak byśmy były w Japonii i takie tam .
Grafika była najlepsza ! <lol2> Usiadłam z Madzią i kończyłyśmy tabelkę . Ahahaha ciągle się wkurzała na myszke ,która sie zacinała i te tekstyy
" Nie poddaj się kar ,które  uległy zatruciu "
E : Tam na oknie to jest śnieg czy deszcz ? ;>
M : Deszcz , który się roztopił <haha>

Nom i na końcu dwie lekcje z Panią Krysią powiem ,że było nawet nawet spoko .

Wracajac do domuu , tak sypal śnieg ; o że w 3min ze szkoły do klatki wyglądałam jak Niedzwiedz <haha> . Zjadłam obiadek , lekcje z moim Pawełszczaczkiem ♥ Uwielbiam tak wspólnie robic lekcyjki . Powspominałam też sb z Adaskiem , o dawnych czasach i wglee się zaczeliśmy przepytywac on mnie z geoo ja go z historii xDD .

- Ewel , którą reką słodzisz cukier xDD
- Ewel co tam jest w lewym rogu na dole po prawej stronie xDDD

Haha ahhh ten żartownis .



Pozdr. Dla Natii i Karo ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz