środa, 11 lipca 2012

Środa

Dzisiejszy dzień zaczął się bardzo miło i przyjemnie ;p wgle zostało już tylko 12 dni do wyjazdu Ewelki do Chorwacji ;((((


Wstaliśmy jakoś po hmm 10 ;p zjedliśmy śniadanko znaczy ja zjadłem bo Ewelka mowiła ze już za późno ;*, popisaliśmy i ja poszedłem trochę pobiegać a Ewelka ogarnęła w pokoju i poszła się wykąpać ;*

Jak wróciłem to rozmawialiśmy na bardzo ciekawego tematy :d i nie ma to jak siedzenie z 30 minut w lazience ;pp ahahaha ;p oj Skarbie ;p " piasek też ma uczucia " :d wgle to Ewelka miała dzisiaj bardzo " pyszny " obiadek ;o ;p Barszcz Zielony ;p zjadała tylko jajko i ziemniaczki bo mówi, że wyglądała jak zupa z bagna <hahaha> a ja zjadłem krupniczek <mmm> ;pp wyśle Ci Skarbie w słoiczku ;pp

Teraz sobie grzecznie siedzimy na dodaje notki a Ewelka <hmm>  byla sie poopalac na balkoniee ;p ;**później jeszcze coś dodam i opisze dalszy ciąg dnia ;d aa i zapomniałem ze poszedłem wysłać list ;p Kochanie, nie powiem Ci jaka kartka, zobaczysz jak dojdziee ;**, Ewelka teraz idzie z Pongiem a później pojeździć na rowejku ;p, kocham Cię Maleńka ♥

- Pawełszczak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz