wtorek, 3 lipca 2012

Sylwestrowo (04.01.2012)


Wstałam ,posprzątałam poszłam się wykapac i przyszła Grucha xDD . Poszłyśmy do Biedry po łakocie . Kurnaa załuje że nie kupilam tych balonów no żałuje , bym se podmuchała . Wrociłysmy wszystko ładnie rozapakowałyśmy i poukładałałyśmy . Pooglądałysmy ti.vi "Top Model" itp , później zapuściłyśmy muze , potanczyłysmy , zjadlyśmy ciachoo mojej mamuski , obejrzalyśmy filma " Heca w ZOO " Sie trochuu pośmiałyśmy ^^ Najlepsza akcja z  niedzwiedziami ^^. Później znów potanczyłyśmy , poszłyśmy połazic ;D Miałysmy isc na rynek , ale gdy tam dotarlysmy byla pustka , w szkole okazalo sie ze wszyscy zebrali sie o 23;50 Po drodze Grucha porobiła mi fotki ... A no i ta laska co tak z liscia nategowywala tego kolesia O_______o Musialo bolec.Jak wracałyśmy Ewelut trochu Sb pośpiewał . Jak wróciłyśmy akurat było przed 24 i trafiłyśmy na szampanisza . Później babcia z dziadkiem już poszli rodzice  zaczeli sprzatac. Pozniej pogadalam Sb z rodzinka z Canady na skyy ;D " Ewelinkoo ja Ci musze powiedziec slonce mojee ze kocham Cie bardziej niz Twojego tate" Ahhh ten dziadek . Później znów tance xD i wypijanie brendy z czekoladek xDD Dziwnie sie po nich zachowywałam. To skakanie na foczke na łóżko No i na koniec nasza tradycja ;D Granie w Warcaby xD Tym razem Grucha wszystko ladnie ułożyła ;D . Później gralysmy w stracanie pionków z planszy ahaha ale nam sie wkreciło ; ) . Położyłyśmy się do wyra oglądąłysmy Rozmowy w Toku ,a pozniej powtórke z Sylwestra i tak po 5 poszłysmy spac . Wstałyśmy zjadłyśmy sniadanko :D Mmmm sałateczka i rozegrałyśmy partyjkę stracania pionków xDDD . Jak Grucha poszła Ewelut pelen sił i energii jeszcze Sb potanczył . Wieczorkiem obejrzałam z rodzicami " Milczenie" czy jakos tak no nie powiem ciekawy film ^^ . I tak mi zleciało wolne ..













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz