wtorek, 3 lipca 2012

Uhuhu ;p ( 05.02.2012 )


No czegoś takiego to ja się nie spodziewałam ♥ Dziękuję bardzo . A ja się zastanawiałam co ona tam odstawia xD <ahaha> I Te Twojee emotyy na gadu ! Idz Ty @ :* . A zdj to już wglee dodaliście godne podziwu <masakra!> Normalnie Wam wpierdzielę! A co do historii to pamiętam Wszystkie IzuŚ :D Ahaha weź się nawet nie przyznawaj ze ja z Tb z jednego talerza konsumowalam obiad! :D Tomek na haczyQ haha coś pięknego <cwaniak2>
A teraz mam dla Was genialne pierścienie w stylach architektonicznych  zaprojektowane przez jubilera Philippe Tournaire są niezwykle ciekawe, i imponujące.

Dubaj

Moje dwa faworyty :
Moskwa

Chiny

Kilka cytatów z Rudolfa :
*Ale zniose wszystko, zeby zostac kims. Nie tak jak mój ojciec – wieczny nieudacznik. Nie potrafi nawet dopilnowac wlasnej fryzury. Zostalo mu juz tylko dwanascie wlosów naglowie. Mysli, ze jak je tapiruje, to tego nie widac.
* profesor Pecherz
* sny o trzecim jadrze
* Wykrecila sie z obowiazku zaprowadzenia wnuka, mówiac, ze musi  sobie „zrobic odrosty”. Nigdy nie widzialem, zeby wczesniej  interesowala sie ogrodnictwem. Padlo na mnie, mimo grózb, ze sie zabije.
* „A Rudolf to zjada babole z nosa!”

* haslo jej placówki brzmi: „Bóg, Honor, Pilsudski”.

* Przelec mnie w koniczynie, ooo,
a twoja rozkosz nigdy nie minie, ooo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz