wtorek, 3 lipca 2012

Niespodzianka ( 05.02.2012 )


Witam wszystkich serdecznie ;) Zauważyłam ,że Pawełszczak jak to na niego mowi Sajgonek tzn. Ewel ;* się tu dosc czesto zaczął udzielac wiec mowie co mi tam tez sie udziele. Tak w ogóle to ja sie jesszcze nie przedstawiłam ;p Jestem Iza <szczerzy_ryja> . Sajgonka się pewnie bedzie zastanawiała skad ja mam jej nick i login a mianowicie to Ci kochanie już mówie . Dnia 15stycznia (nawet sobie zapisalam ) po godzinie 23 chcialas zalogowac sie na bloga i mowiac wszystko na glos sobie zapisalam bo moze kiedys bys zapomniala czy cos. Ja wiem ,że Ty sie nie gniewasz ;p . No dobraa przechodzac do tematu na wstepie chcialabym pozdrowic wszystkich czytelników bloga i mieszkanców Bielawy! Teksnie za Wami ! ;** Oraz Pawełszczaka , Gruchee czy tam Pietruche ;p , Patrycje no i oczywiscie moją Ewelinke ! aaa ! i mojego Radzia już bym zapomniała ;D Iii Adaśka z DDZ ; ) Bo ja z nimi byłam na goracej czekoladzie ;*. Tak w ogóle to sorry za to moje zachowanie ;( . Noo i tak skoro tu już jestem i pisze to chciałam pogratulowac Pawelszczakowi chociaz on jeden siee zabral za dodawanie zdjec! A niee kurdee Ewel doda raz na ruski rok 
Korzystajac również z okazji chcialabym Wam opowiedziec kilka przezabawnych historii , cieakwe czy Ewel pamięta :D
* Pamietam jak byłyśmy młodsze jadlyśmy wątróbkę u mojego dziadka z jednego talerza jednym widelcem ! xD I chcialam Cię nakarmic i polecialo Ci za tą różową bluzkę z serduszkiem !
* Jak byłyśmy na boichu i uczylaś mnie jezdzic na rowerze na dwóch kółkach i co wjechalam do rowu i udawałam że mi się noga zlamała i Pani B. dala nam lizaki ;D
* Jak chowalyśmy sie po piwnicach i Nas zamknął typp z drugiej klatki i musialysmy isc drugim wyjsciem
* Jak poszlyśmy na dzialki zrywac kwiaty i uje... mnie szczypawica i ze strachuu wyrzucilam wszystkie kwiatyy i spierniczyłam do domu ,a Ty wracajac zaszlas do mojego dziadka i sie pytasz czy Iza wrocila spokojnie do domu xD A jaa siee wywrocilam i lezalam na chodniku :d
* Jak pokłocilyśmy się o Marcina! <idzz Ty kurdee> I tak ja wybrał ! ; /
* Poszłyśmy z moim dziadkiem na ryby i nadzialas mi kuzynaa na haczyk <haha> i tekst mojego dziadka nie wiedzialem że ryby tak zblizaja ludzi :D
* Jak uczylysmy sie jezdzic na desce od Miska xD I jak zarypali karteczki Kubie
* Jak gonilyśmy Kamila po calym osiedlu
No i jedna z nowszych ktora Ewel ładnie Wam opisala jak zgubilyśmy się na naszej wyprawie rowerowej jeszcze raz przepraszam,że tak na Ciebie nakrzyczałam .
Chcialam jeszcze dodac ,że uwielbiam z Tobą rozmawiac wieczorami na skypie i Ci dokuczac Cipeczko-Sajgoneczko <3 ( nie wiem jak sie dodaje to takie pelne czarne serducho ; / ) robic Ci zdjecia z zaskoczenia ,spiewac z Tb telepatycznie , chocdzic na jezioro i jezdzic na rowerach :D

Bo jestem dumna z tego zdj. i ślicznie Ci w loczkach !

ahaha xD Uwielbiam Ci robic zdj jak jesz ;* zreszta z tego co
widze nie tylko ja !



bo to sa slodziaki xD

Ewel już się nie musisz bac to własnie ta moja niespodzianka ! ;* Kocham Cię !!!!

                                                                       - Iza :-D
Ps. To moja pierwsza notka możecie byc dumni !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz