środa, 4 lipca 2012

Wypad do Muzeum


Dobryy wieczór :*

dzisiejszy dzień w miare udany , co prawda pogoda nie byla tak fantastyczna jak przez weekend ale nie bylo najgorzej . W szkolee mielismy dziś skrocone lekcje i przerwy xDD *mhhm lubie to* Na religii luziik księdzu jak zawsze się wkurzył ,ale to już tradycja . Na polskim idziee już 2 kolejka odpowiedzi ; / czylii znów może mnie zapytac , przerabialismy dziś Treny. Na fizycee też spox ,był Tuptuś na hospitalizacjii czy jakoś tak ;p Na majcyy mieliśmy probe <lol2> Mielismy spiewac Barbiee ale cos nam nie pyklo i spiewamy Makumbe jutro na jednej z ekonomii mamy probe ,a na srode przebieramy sie za Murzynów *jeeah* Na geo odziwo nas nie pytal konczylismy temat przed sprawdzianem . A na historii wybralismy sie do naszego muzeum : )

Naszym zadaniem było robienie zdj eksponatów , bedziemy mieli zrobic prace plastyczna na konkurs . Niee bylo tak zlee : ) , Pani Sylwia cykała mi zdj <haha>

Po powrociee dziabnełam gołębiaa , czekałam na Pawełszczaaka <hahaha> Mistrzaa mojegoo ! Ahahaha aleee miałam poryciee :D  " Jezioroo ŁĄbędzie" Noo ale nie no tak na powaznie to jestem dumna <hahaha> Zartowalam ! Niee no dobra jestem jestem :*

Przesiedzielii my tak na skyy , probowalismy zrobic zad z ekonomii no alee kurna nic o tym nie ma!Wglee jutro mam 2 spr na ktore nic nie umiem z PO i Ekonomii no i moze pytac z niemca ... Ehh no ale trudno z goraczka uczyc sie nie bd !









Hahaha pozdrowieniaa dlaa Ślimoka! ,ktory znow przegral zaklad tym razem o ciemaskii ;pp Pamietaj zamknij dzwi , boo przyyyjdziee ten ten dziad oblesnyy !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz