wtorek, 2 października 2012

Tworzenie baz

Hej ! ;*

Kolejny dzień praktyk za Nami - minęło dość szybko, ale musiałyśmy wytężać swoje jeszcze zaspane umysły do wielu zadań.

Obudziłam się dość wcześnie - ruchem jednostajnym udałam się do łazienki, popisałam z Pawciem na gadu. Porobiłam mu kilka sweet foci w lustereczku - haha obudziłam się z jedną stroną włosów prostą z drugą zaś kręconą. Taaa jak ja kocham moje włosy


Jak zwykle tak się grzebałam, że nie zdążyłam zjeść śniadania ; < I wyszłam na przystanek - na dworze robi się coraz ciemniej i chłodniej <brrr>

Przyszła Renata omówiłyśmy zadanie domowe - o radiach publicznych i komercyjnych i inne. Później omówiła Nam proces tworzenia bazy (co wchodzi w jej skład). Rozdała Panoramę dla firm,z którą pracowałyśmy prze większą część dnia. Wyszukiwałyśmy firmy i spisywałyśmy wszystkie informacje, które były Nam potrzebne do tworzenia własnej bazy. 

Później wczuwałyśmy się w rolę pracowników - Naszym zadaniem było odpowiadanie na pytania: 
* co należy do naszych zadań
* co musimy wiedzieć o firmie
* z czego powinnyśmy czerpać informację 

o tak mamy tu przytulnie ♥


Lecę na obiad. Jestem tak głodna, że masakra!

1 komentarz: