piątek, 21 grudnia 2012

Poranne gotowanie

Elo ! ;*

Wczorajszy wieczór spędziłam na sprzątaniu, ale w sumie szybko się z tym wszystkim uwinęłam. Dzisiaj nastawiłam budzik trochę wcześniej, żeby się wyszykować. Później przyszła Magda i gotowałyśmy pierożki! miałyśmy 2kg ruskich i 2kg z kapustą i grzybami - było mało czasu więc ugotowałyśmy po kilo z każdego.
Przyszedł też mój Elegancik ♥

Wpuścić tylko faceta do kuchni - a czajnik ląduję u góry na meblach, a w mikrofali znajdują się jeże <hahaha>

Wigilia się udała - podzieliliśmy się opłatkiem - Mario do mnie z tekstem "Zrozum, że on nie jest dla Ciebie, tylko ja!" <hahaha> Później barszczyk i pierożki mniam! Poszłyśmy z Patrycją podzielić się z naszymi kochasiami.

Porobiłyśmy zdjęcia - więc jak dziewczyny mi wyślą to coś tu wrzucę.

jakieś z zeszłego roku 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz