piątek, 21 grudnia 2012

Wspomnienia - Dzień herbaty

Witam ponownie ;*

Ale mnie dziś coś wzięło na wspomnienia - siedzę i przeglądam stare zdjęcia, filmiki i inne duperele. No ale ja mogłabym tak cały dzień - Ci co mnie dobrze znają wiedzą, że wspominanie sprawia mi taką samą przyjemność  jak planowanie! 

W szczególności uwielbiam oglądać te zdjęcia, gdzie się coś dzieje - jakieś wakacje, wspólne spacery z Magdą zaraz mi się narzucają sceny z danego dnia np. jak byłyśmy na sankach, weszłyśmy na lód i Magda przerażona: Ewel woda! eeee ? Gdzie Ty masz tu kurna wode? i cały kozak mokry <hahaha>

Teraz oglądałam filmiki z Dnia herbaty - oj było wesoło, niedługo pojawi się tu zaległa notka a teraz mam dla Was dwa filmiki

Nie ma to jak nagrać filmik bez głosu xD Geniusz!





Hahaha - "Magda nie leć!" 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz