wtorek, 30 grudnia 2014

Wspomnienia

Hej wszystkim! ; )

Z góry przepraszam wszystkich, którzy wyczekiwali obiecanych wpisów (dzisiaj postaram się tym wszystkim zająć)

Wczoraj wróciłam jakoś około 13, posiedziałam z rodzicami, po jakimś czasie przyszedł Dawid. Chciałam wczoraj posegregować foldery na laptopie i dyskach - przenieśliśmy się do kuchni, wszystko podłączyliśmy i zaczęło się - WSPOMINANIE.... Obejrzeliśmy wczoraj kilkaset starych zdjęć (mieliśmy przy tym niezły ubaw) Dawcio jeszcze taki mały kajtuś, ja chodziłam do podstawówki. Przybliżanie zdjęć, mistrzowie drugiego planu (ahh fajnie tak sobie powspominać stare dobre czasy) Wpadłam też na pewien pomysł, o którym na pewno napiszę tutaj w najbliższym czasie.

Pod wieczór odwiedziła Nas Kasztanowa ( z ciachem marchewkowym!) Razem wspólnie obejrzeliśmy kilka odcinków 1 sezonu "Idealnej niani" - porycie totalne! xD Wieczorem poruszałyśmy sporo tematów - począwszy od schroniska dla zwierząt, prawie polskim kończąc na kazirodztwie. Przeglądałyśmy różne strony sieciówek (koszulki, sukienki, piżamy ♥ ... )

Po kąpieli miałam dość ponury nastrój, ale późnym wieczorem wszystko wróciło do normy ; )

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz