sobota, 13 grudnia 2014

Wycieczka zawodoznawcza. Wykład - social media

Dzień dobry.

Z góry przepraszam wszystkich, którzy czekali wczoraj na relację z Wrocławia - miałam spory problem z wrzuceniem zdjęć i filmików. Dzisiaj postaram się to ogarnąć.

Uwielbiam mój budzik.... który obudził mnie dziś przed 7. Wstałam jakoś przed 9, poszłam się ogarnąć i wyszłam z Pongiem. No ale teraz przejdźmy do konkretów. Jak już wiecie wczoraj mieliśmy wycieczkę do Wrocławia - organizacja reklamy z drugimi klasami (policyjną i fototechnikami) Mieliśmy trójkę opiekunów i zakręconego kierowcę! (on nawet nie wiedział gdzie znajduję się ulica na której mieliśmy się zatrzymać) Całą drogę słuchałam muzyki (na rozluźnienie emocji! xD ) Na miejscu byliśmy spóźnieni z jakieś pół godziny - miejscem docelowym była Dolnośląska Biblioteka Pedagogiczna. Cały wykład poświęcony był social mediom i rozszerzonej rzeczywistości. Babeczki opowiadały Nam jak wielki wpływ wywierają na Nas media społeczne (facebook, youtube, blogger i te sprawy) W drugiej części wykładu Pani zaprezentowała nam różnego rodzaju kody QR, pokazywała różne filmiki, strony... Nie było najgorzej, ale w sumie nic nowego się nie dowiedziałam.


Do później :)

1 komentarz: