czwartek, 11 grudnia 2014

Świąteczne porządki

Cześć wszystkim ;)

Dzisiejszy dzień w szkole zleciał bardzo szybko xD o 8 poszłyśmy napisać z Magdą kartkówki z niemieckiego (dostałam trzy 4 ) W ogóle nasza Pani jest najcudowniejsza na świecie! , mimo tego że miała dziś wolne przyszła specjalnie dla Nas żebyśmy to napisały. Na graficzkach siedziałyśmy, za tydzień robimy kartki świąteczne. Na polskim dalszy ciąg omawiania matury, na religii oglądaliśmy film, ja w tym czasie robiłam porządki w torbie i teczce. Nie mieliśmy dziś dwóch matematyk, niemieckiego i fakultetów - zajęcia skończyliśmy o 11:40 ! ♥

Po powrocie do domu włączyłam świąteczne piosenki i wzięłam się za porządki - posegregowałam wszystkie przybory szkolne, książki zeszyty, notatki, papiery. Było tego tak dużo, że aż sama się nie spodziewałam. Na jutro zostawiłam sobie szafę i komodę z ciuchami. Wpadłam też na sporo pomysłów na nową serię na blogu ( myślę że niektórym się spodoba) ale wszystko w swoim czasie.

Jutro jedziemy do Wrocka - na wykład i jarmark :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A teraz mam dla Was coś, co mnie powaliło na kolana :D Czasem zastanawiam się czy Ty nie spędzałeś w dzieciństwie ze mną za dużo czasu, haha. Przedstawiam Wam postać Bogusi, którą wykreowałam w 2010roku w wykonaniu mojego kochanego kuzyna :)


video

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz