piątek, 13 lutego 2015

Piątek 13-stego | Szkolne walentynki

Jak miło nie mieć dwóch pierwszych lekcji i iść do szkoły na 10! :) I tak za długo sobie nie pospałam, bo już od samego rana siedzi u mnie Misiasty - najlepiej olać sobie praktyki i przesiadywać u Ewelci.
Ogarnęłam wszystko na spokojnie - posprzątałam pokój po mojej wczorajszej "twórczości" wyszłam z Pongiem, powtórzyłam słówka na kartkówkę, a nawet zrobiłam sobie śniadanie do szkoły! (nowość)

Na angielskim zawodowym mieliśmy kartkówkę - dostałam 5!  dokończyliśmy temat z zeszłego tygodnia. Dałam dziewczyną kartki walentynkowe - ciesze się, że Wam się podobały! Ja dostałam przeuroczą kartkę "Misia" od mojej kochanej Madzi ♥ Monia, wybacz - myślałam, że Cię dziś nie będzie... Na drugiej godzinie miałyśmy pracę na lekcji, pisałyśmy w parach ( w sumie to nie wszystkie) dialogi dotyczące organizacji walentynek, później je przedstawiałyśmy - dostałyśmy -5 także dzisiejszy piątek 13stego nie jest taki zły....

Na przerwie przed poligrafiami porozmawiałyśmy z Mariem... znowu dowiedziałyśmy się kilku "ciekawych" rzeczy... Komuś szykuję się niezły wpierdziel! Na lekcjach kończyłyśmy tą nieszczęsną gazetkę - mam nadzieję że kolejne lekcje będą mniej nudniejsze! Na wfie poćwiczyłyśmy trochę na siłowni. Szczerze to wolałabym pobiegać w parku, albo zagrać w hokeja... ; <

W domu czekał na mnie pyszny obiadek - pierożki! ♥ Kocham moją babcię!  Posiedziałam sobie z moim Czubeczkiem do 18 (dziękuję za ogarniecie tej sterty ciuchów :* ) Wyszłam z Pongiem po rodziców na przystanek. Później przyszła Madzia - przyniosła mi leginsy, dziękuję! Wieczór zapowiadał się bardzo sympatycznie, aż do pewnego momentu....

Normalnie mnie szlak trafił! Co za cholerny DZIAD! Biedna Madzia się nasłuchała  moich wywodów... :D
 

3 komentarze:

  1. no tak bo mnie nigdy nie ma. wogóle nie dzwoniłam do was w czwartek z pretensjami że was nie ma i zapytaniem czy bedziecie w piatek bo ja też bede. aj.
    zobaczymy w poniedziałek! dostaniecie takie walentynki że pospadacie wszystkie z krzeseł !!! /Monia
    ;* ;* ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka była bardzo fajna, a te wierszyki jeszcze lepsze i jeszcze raz dziękuje :D
    No i ciesze się, ze spodobał Ci się misiek ;D / Magda

    OdpowiedzUsuń