piątek, 27 lutego 2015

PR | What's in my mouth challenge 1

Dzięki Saku za wyręczenie mnie w napisaniu notki ; ) Miałam się do Was odezwać rano, ale nie miałam żadnego konkretnego tematu, z którym mogłabym się z Wami tu podzielić. W nocy strasznie bolał mnie brzuch, ciągle się kręciłam - z pokoju do kuchni. Zrobiłam sobie herbatkę ziołową i wskoczyłam do łóżka, na całe szczęście nie obudziłam Magdy.

Rano wstałyśmy przed 9 - Magda ogarnęła się i poszła do domu, ja w tym czasie wyszłam z Pongiem. Jak wróciłam zrobiłam sobie pyszne śniadanko, obejrzałam kilka filmików na youtube. Wgrałam nasz filmik, do programu, żeby na czas mojego pobytu w szkole wszystko się wgrało.
Przed 12 byłyśmy już  w szkole (fajnie, że  zrobili takie przesunięcie i że nie musiałyśmy siedzieć na zastępstwach) Na lekcjach była tylko Nasza trójka - ja, Magda i Patrycja. W sumie to jakoś szczególnie mnie to nie zdziwiło :D Na pierwszy PR - miałyśmy powtórzenie do sprawdzianu każda z Nas dostało po 5 z aktywności. Na drugiej godzinie pomogłyśmy ogarnąć aulę i pozmywać naczynia po szkolnej konferencji. Na w-fie trochę poćwiczyłyśmy na siłowni - i tak na zleciało : )

Mam dla Was pierwszą część filmiku z naszej wspólnej nocki. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz