środa, 4 lipca 2012

Rowerowo


O żesz kurna ! Nie mogłam wejsc od rana na bloga ... Ja sie pytam co jest grane ! ?

A wiec tak jeszcze na szybciora krótki opis wczorajszego wypadu na rowery .

Umówiłam się z Gruchą 15 po trzeciej ,żeby podjechała pod moją klatke ,a ja zejde . No i zeszłam poszłam do piwnicy po rower wszystko ładnie pieknie , tylkoo 10min ! pierdzielilam sie ze zamknieciem drugich drzwi ! No kurna myślalam ,ze mnie trafi ! Alee nie nie :D nie poddałam się tak jakoś i sruu podeszłam ten zamek od góry ... DUPA ! Wziełam go od dołu jeszcze wieksza dupa ! Na boki ! Ojj nie nie dał sie skubany . Alee wreszcie ciach ! Hah <cwaniak> Przekreciło sie dwa razy i drzwi zamkniete .

W Parku miał na Nas czekac już mój dziadek xD i mielimy my jechac do Owiesna , no ale Nam nie pyklo gdyż iż ponieważ [...] Burzaa miała isc ! ;< alee zajechaliśmy na Jeziorko , były tam jakies wystepy i takie tam sraniee w banie to sie troszq posiedziało .

Po powrocie siedziałam na balkonie z moim przydupaskiem , mówilam wam już ,że ubóstwiam tam przebywac ? ♥

Później troszq pocwiczyłam z moja kochana płytą ,ajjj rączki bolały !


ahaha nawet Wojtus się załapał !


Eweluu miała zajecie xD

na balkonie zawsze spoko !

a tu widoczek na moja szkołe

bo sie uzależnilam ; o



cóż za zacne ujecia <hyhyhy>

Wieczorek oczywiscie z Pawełszczakiem moim Najdroższym Skarbem . Kocham Cię bardzo ( masz nie zapomniałam)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz