środa, 4 lipca 2012

Czwartek ;**


Witajcie :) dzisiaj Ewelka mojaa miała do szkoły na 10 ;** wstała raniutko troszke popisalismyy, wyszlaa z Pongiem i ruszyłaa na konkurs ;** Pochwalee sie odrazu ze jestem bardzoo dumny bo zajęła 3 miejsce ;** a naweet Wam powiem ze spokojniee mogłaa miec 2 bo brakło tylko 1 puntkaa a do pierwszego miejsca tylko 3 ;** no alee nagrody były podobne wiec moze byc ;d jesteem z Ciebie dumny Skarbie ;** wglee dostała 5 za szyld na organizje i 3+ z biologii ;** bardzoo ladniee ;** wrocilaa do domkuu pewniee zjadła obiadeek poczekała troszkuu na mniee i teraaz skajpujemyy z Zonkaa moja przepisujee lekcyjkii ;** z tegoo co wieem to pozniej cos dodaa ;***:) wyczytałem na czaciee ze jest mało zdjąteek to postaraam sie jakos to nadrobic ;** z sama Ewelkaa jak bedzie ladnaa pogodaa to tez na pewnnoo cos dodaa ;*** mozeciee byc spokojnii ;** a tutaaj naraziee tylkoo dwaa zdkatlaa Misiaczkaa mojegoo Kochanegoo ;***


Ewelkaa cos piszee ;**


Mmm mojaa Tyy ;***

- Pawełszczaak ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz