wtorek, 3 lipca 2012

Czwartek (11.11.2011)


Miałam dodac ta notke wczoraj ,ale tak juz mi się nie chcialo ;) Miałam 8 lekcji na dwóch 1-wszych  towaroznawstwo :D później majca (miała byc kartkówka,ale że było Nas tak mało to bd w poniedziałek) Na pierwszej organizacji mieliśmy apel  ( Aż się wzruszyłam , jak Pan Czesław Ł ( kombatant zaczął Nam opowiadac i ten jego doniosły głos ,aż mi ciarki przechodziły) Na drugiej organizacji byłyśmy tylko w piątke (bo dziewczyny siedzialy u Pani od historii) i też nie było kartkówki xD Ale za to zapisałam się na Olimpiadę Mlodego Handlowca (z Madzią i Martą) , pierwszy etap ropocznie sie 21 w naszej szkole i bedziemy w trójke rozwiązywały test xDDD (Może przejdziemy dalej) A tak wglee to miałam sen ,że zajełyśmy pierwsze miejsce ; D Nastepnie mielismy jezyki i biologie xDD Ahh i też nie bylo sprawdzianu. A dzien w czesniej Dziubek mówi " Zobaczysz ,że nie będziesz miała kartkówek , a sprawdzian przełoży na następny tydzien" xD I powiedzcie czy on nie jest genialny ? <3 Później wróciłam  do domku zjadłam obiada i zrobiłam już częsc lekcji ,żeby później miec z głowy ^^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz