wtorek, 3 lipca 2012

Dziś 17 kończysz lat lecz przed Tobą cały świat! ( 23.01.2012 )


No a wiec dziś są 17 urodzinki mojego Czopka Kochanego ♥ Madziu Wszystkiego najlepszego dużo zdrówka , kasiury , spełnienia marzeń , zajebiaszczego chłopaka ;D *Ja nie chce sluchac ,że Ty nie bd nikogo miała i . xD * Powodzenia w szkole *żadnych problemów z Panią Krysią P.* Żeby Pani od biologii nigdy wiecej nie myliła Cię z Moniką*chociaż to zawsze Nas rozwala* Żebyś się nie kłóciła z babcią :D , aby mamuśka fundnęła Ci tatuaż i perkusję ... No i co najważniejsze ,żebyśmy wybrały się do tej naszej Japonii :D Żyze Ci równnież dużo sukcesów w szkole jak i w przyszlej pracy. Dużoo uśmiechu bo to najwazniejsze . Noo i tam wiesz <skromny> . Szkoda mój Przyjacielu-Kompanie Gruszeczko Ty moja dorodna ,że nie moge Ci ich złożyc osobiscie ja zawsze sie wzruszam *_* I te łzy w Twoich oczach ; ) ahhh uwielbiam Cię rozśmieszac i opowiadac Ci moje przedziwne historie i SNY ! O Kwiczących Prosiakach , Księżach itp. :D Uwielbiam z Tb spacerowac , wydzierac jape na Łysaji , pływac na materacu na JeziorQ, chodzic na nasze bujawy *chociaż moja huśtaweczka ulegla zmianie i została wymieniona na nowy model co dla mnie nie jest zbyt komfortowe*  Grac w Warcaby w Sylwka o 3 w nocy i wpierdzielac gejfiuty ... I mogłabym tak wymieniac i wymieniac ; ) . To jeszcze raz wszystkiego naj ♥ <tulasek> . Udanych ferii u mamuśki i szczęśliwego powrotu do domu . Wracaj szybko ! ;D
Ty mój ChińczyQ :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz