środa, 4 lipca 2012

Galeria


Czesc ! xD

soreczka , że ostatnio nic nie było ... nie mogłam się kurde zalogowac na bloga ; / Dziś mam dla Was kolejne dni , które postaram się ładnie nadrobic , bo dosc sporo sie działo


W sobote wybrałam się z Rodzicami do Wałbrzycha do galerii . Zanim jednak ruszyliśmy w drogę podjechaliśmy do dziadków zostawic Ponga , wymienic kase i zatankowac . Ahahaha na Orlenie doczepił sie do mnie jakis kolo z ciężarówki , machał do mnie w lusterku wglee miał takie smieszne okulary , że się powstrzymywałam od śmiechu

Jak wiecie , albo i nie dla mnie  podróż samochodem nie należy do przyjemnych . Przejeżdzajac przez wioski myślałam , że nie wytrzymam !
Jejuuu jak tu śmierdzi !
Już w samym Wałbrzychu krzyczałam ,żeby mnie wysadzili " Dojde sobie na nogach! " Ale to przez Nasza "kochaną" nawigacje ! , która jeszcze trzy dni temu powinna isc na smietnik ! Teraz ma aktualizacje , także mam nadzieje , że już bedzie dobrze ;p

No ale po jakims czasie wreszcie dojechaliśmy na miejsce ; ) Galeria robi niesamowite wrażenie jest  potężna nie to co Nasza , która nawet nie powinna zostac nazwana mianem galerii no ale dobra ... Najpierw zaatakowalismy obuwnicze w poszukiwaniu trampek/tenisówek dla taty. Ale pierwsza bucisze kupiła sobie mamuśka . Później wstąpiliśmy do Empiku - tatko mi kupił książkę o Barcy . Później już tylko długie łażenie po sklepach . Obkupiliśmy się jak nie wiem . Najwiecej rzeczy w NY . Ja kupiłam sobie - sukienke  spodenki , koszulki , bikinii i trzy książki . Nie pokaże Wam zdjec samych ciuchów bo jest już dosc ciemno by je zrobic . Wiekszosc z nich zobaczycie już niedługo na zdjeciach .

Po zakupach wybralismy się na obiad również w galerii wziełam sobie pierogii - wole to 100 razy bardziej niż jakies hamburgery.Później lody , wstąpiliśmy jeszcze do księgarni gdzie kupiłam dwie książki o których wspomnialam wyżej - Encyklopedie dla dociekliwych i taka o Japonii .

W drodze powrotnej nie obyło sie niestety bez objawów choroby lokomocyjnej ... ; / Co pokrzyżowalo moje dalsze plany z Gruszą .Następnie mecz z rodzicami Polska -Czechy ,ale o tym to już szkoda nawet pisac

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz