wtorek, 3 lipca 2012

Poniedziałek (07.11.2011)


Ahhh dzien pelen wrazen xD Jestem padnieta . W szkole 6 lekcji (jakos zleciało) Kartkówka ze Edypa hmm no tez mysle ze w miare mi poszła , z matmy nam nie zrobiła , bedzie w czwartek . A babka od historii juz mnie tak wkurza ( nie umie prowadzic lekcji ) Tylko Dzieciaczki prosze powtorzyc co przeczytałam , zaczynam tesknic  tesknic za Milkuszka . Na religii miałam wizje naszego teleturnieju ale o tym to juz jutro ,albo jak bede miala wiecej czasu ^^ a zreszta musze jeszcze konkurencje jakies wyczaic ;D Powiem Wam tylko ,że prowadzacym jest Bożydar Iwanow . Później zjadłam zupke i popisalam z Dziubusiem xD A później juz w czwórke ,bo do Pawełszczaka przyszedł Żuraw to popisał sobie z Madzia , a pozniej razem pogralismy troszQ . A no i sie nawspominałam z Madzia   Parasol , Zbok , 7dema , ksiadz i wglee . A no i jej babcia rządzi ! ... Albo Izuś ahahah Śpiewamy sobie na skype i tu nagle Izie cos wyleciało z buzi :D Podnosi a tu guma z zabkiem ;p  A ta co to ? Ząb ? Nie to nie moje! Tyy Ewel ząb mi wyleciał xD ahahaha zacieszała nektaryne ^^ Wszystko było by super pieknie , gdyby Ewelutki nie pierdykneła szafka . Dzieki bardzo Adas , że specfajnie przyjechales z DDZ przywiozles mi tabletki i krople , a nawet zrobiłes kolacje xD . A jutro az 8 lekcji ; / , zebranie i sprawdzian z Ti , na ktory nic nie umiem ( rano sie troszQ poucze ) mam tylko nadzieje ze budzik mi zadzwoni o tej godz co trzeba ^__^ DziubeczQ trzymam kciuki , dasz sobie rade! Kocham Cię ;* 


Ps. Sorrki za błedy xD ale ja juz spie . Branoc ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz